AVVIO ATTIVITA' DELLO SPORTELLO LINGUISTICO

Si informa che presso la sede dell’Unione di Comuni dei Fenici, a Palmas Arborea, è operativo il servizio linguistico sardo. Vedi la notizia sotto.

Data di pubblicazione:
10 Novembre 2020
AVVIO ATTIVITA' DELLO SPORTELLO LINGUISTICO

Abertu su servìtziu linguìsticu sardu
Si fait a sciri ca in sa sea de s’Unioni de Comunus de is Fenìtzius, in Prammas, at abertu su servìtziu linguìsticu sardu. Su sportellu bolit favoressi s’impreu de sa lìngua sarda in dònnia logu (in famìllia, in scola, in s’amministratzioni pùblica, in is assòtzius, e aici sighendi), afortiendi finsas sa cumpetèntzia linguìstica e comunicadora de is fueddadoris e s’alfabetizatzioni insoru.
S’operadori de sportellu est a disponimentu de is amministradoris e de su personali dipendenti de is entis, de is tzitadinus, de is studiantis, de is maistus de scola, de is assòtzius culturalis, etc., po cali si siat informu, aprofundamentu, duda, curiosidadi chi pertocat sa lìngua sarda e s’impreu suu in is raportus cun s’Amministratzioni pùblica e in dònnia àteru logu, po consulèntzias bibliogràficas, sitogràficas, grammaticalis e ortogràficas in contu de su sardu, po consulèntzias in sa carrera didàtica e in cussa giurìdicu-normadora.
Su servìtziu at a abarrai abertu po un’annu (est a nai finsas a su 31 de santugaini de su 2021) in sa sea de s’Unioni, ma is operadoris s’ant a podi transiri - si serbit - in dònnia Comunu. Si previdit s’abertura po 16 oras e 15 minutus a sa cida, in custas diis e cunforma a custus oràrius:
su martis, de is 15.00 a is 19.00, cun presèntzia fìsica de s’espertu;
sa giòbia, de is 9.00 a is 13.00 e de is 15.00 a is 19.00, cun presèntzia fìsica de s’espertu;
sa cenàbura, de is 9.00 a is 13.15, cun sa manera de su ‘traballu discansosu’ (finsas a disponimentus nous eventualis).
Me in is diis e in is oràrius inditaus asuba si podit circai su sportellu linguìsticu de persona (arrespetendi a manera firma is cumportamentus po parai fronti a sa spraxidura de su virus SARS CoV-2: impreu de sa mascheredda, igienizatzioni de is manus in s’intrada e arrespetu de su stesiamentu de seguresa intra de una personi e s’àtera), cun su telèfunu, tzerriendi is nùmerus 0783.255214 oghinou 349/6025986, cun WApp in su nùmeru 349/6025986 e, infinis, cun sa posta eletrònica, mandendi unu messàgiu a is indiritzus info@unionecomunifenici.it o altracultura@tiscali.it.


Operativo il servizio linguistico sardo
Si informa che presso la sede dell’Unione di Comuni dei Fenici, a Palmas Arborea, è operativo il servizio linguistico sardo. Lo sportello intende promuovere l’uso della lingua sarda nei diversi contesti (in famiglia, a scuola, nella pubblica amministrazione, nell’associazionismo, etc.), migliorando al contempo la competenza linguistica e comunicativa dei parlanti e la loro alfabetizzazione.
L’operatore di sportello è a disposizione degli amministratori e del personale dipendente degli enti, nonché dei cittadini, degli studenti, degli insegnanti, delle associazioni culturali, etc., per qualsivoglia informazione, approfondimento, dubbio, curiosità che riguardi la lingua sarda e il suo uso nei rapporti con la P. A. e in qualsivoglia altro contesto, per consulenze bibliografiche, sitografiche, grammaticali e ortografiche sul sardo, per consulenze sul versante didattico e in quello giuridico-normativo.
Il servizio sarà operativo per un anno (cioè fino al 31 ottobre 2021) presso la sede dell’Unione, ferma restando la disponibilità degli operatori a spostarsi per particolari esigenze presso i Comuni aderenti, qualora se ne presentasse la necessità. È prevista l’operatività per complessive 16 ore e 15 minuti settimanali, secondo il seguente orario:
il martedì, dalle 15.00 alle 19.00, con presenza fisica dell’esperto;
il giovedì, dalle 9.00 alle 13.00 e dalle 15.00 alle 19.00, con presenza fisica dell’esperto;
il venerdì, dalle 9.00 alle 13.15, in modalità ‘lavoro agile’ (fino a eventuali nuove disposizioni).
Nei giorni e negli orari dianzi indicati ci si può rivolgere allo sportello linguistico fisicamente (nel rigoroso rispetto delle misure comportamentali per contrastare la diffusione del virus SARS CoV-2: uso della mascherina, igienizzazione delle mani all’ingresso e rispetto della distanza interpersonale), telefonicamente attraverso i numeri 0783.255214 oppure 349/6025986, via WApp al numero 349/6025986 o via e-mail agli indirizzi info@unionecomunifenici.it o altracultura@tiscali.it.


 

Ultimo aggiornamento

Martedi 07 Marzo 2023